Khemarat

13 november 2017 - Tambon Khemmarat, Thailand

Waar zie je s'morgens om half acht kraampjes langs de kant met een houtvuur met kippen er op. Hier zijn ze er. Wij kochten 2 poten en aten ze om 9 uur al op met een broodje pindakaas en een fles Fanta. De weg was goed en had golven van 10 meter hoog. De eerste 15 km was er zelfs een apart fietspad. Daarna reden we tussen natuurgebieden door. Het binnenhalen van de rijst is hier handwerk waar veel mensen mee bezig waren. We hadden gisteren nog het idee om weer over te steken naar Laos omdat daar meer slaapplaatsen waren onderweg maar Cees vond nog bedden met Google in Khemarat waar wij heen gingen. Daar aangekomen na bijna 90 km om 14:00 uur zagen we ze niet. Een vriendelijke man ging ons voor met de brommer en het 3e adres was open en had een goed bed douche en wifi naast een klooster. Dat zijn meestal rustige buren.

1. Anthoinette:
    13 november 2017
    Heerlijk mannen. Lekker ontbijtje met kip & fanta 🤣. Jullie zijn wel aan het genieten. En maken veel mee. 💋
  2. Nell en Theo Janssen:
    14 november 2017
    Heerlijk kip met fanta, niet te geloven dat jullie dat allemaal mogen beleven.

Nell en Theo