Heenreis naar Bangkok

25 oktober 2017

Het vliegtuig had wat vertraging. Beenruimte voldoende bij Eva air en het eten was ook goed. We sliepen weinig. We hadden moeten tekenen voor een eigen risico omdat de fietsen niet in een kartonnen doos zaten, ook al liet ik ze zien dat er voldoende karton onder het zeil zat. In Bangkok aangekomen leken ze de reis wel goed te hebben doorstaan. Er stond een taxi voor ons klaar en we reden de stad in tussen alle hoge gebouwen door.. Het hoogste gebouw, zelfs van heel Thailand was ons hotel. Het was warm, een beetje benauwd en voor we in onze kamer waren was het al na vieren. We gingen even naar de 83e verdieping voor het uitzicht en namen een lekker glas bier. Cees is een beetje niet lekker vertrokken uit Nederland en ging om 18:00 uur eerst even naar bed.

1. Barbara:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn: het avontuur kan beginnen! Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  2. Patricia:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie er zijn!!! Cees, komt allemaal goed! Geniet ervan!!!😘
  3. Maryvonne:
    Heel veel plezier!
  4. Bas:
    25 oktober 2017
    Goed dat jullie er zijn. Het minst fijne gedeelte zit erop. Hopelijk knapt Cees snel op. Nu even die jetlag aan de kant en genieten!
  5. Anthoinette:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie zijn aangekomen. Veel plezier. We horen het wel💋
  6. Tineke&Jan:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie er nu zijn, hoop dat Cees zich snel weer ok voelt!

J&T
  7. Richard:
    25 oktober 2017
    De kop is er af. Even kalm aan de eerste dagen en dan volle bak genieten.
  8. Ron van den Berg:
    25 oktober 2017
    Bram ,Cees nog even iets van de begrafenis van Bhumibold meepakken?
  9. Bram Heikamp:
    25 oktober 2017
    Vanavond zijn we Chinatown ingeweest. Dat is toch wel een bijzonder wereldje.
  10. Leen:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie er zijn even uitrusten van de reis en dan ertegenaan
  11. M bomas:
    26 oktober 2017
    het zit overdwars en is zout ra ra?
    Let op elkaar ontwijk de spijkers op de weg groet marja.