Dagje Bangkok

26 oktober 2017

Vanmorgen een tour door de stad gemaakt met een tuktuk.Goed op tijd naar de trein met de taxi. De stad was loaded met zwart geklede mensen die in rijen van honderden meters stonden voor gratis vervoer naar de ceremonie. Eten werd ook gratis uitgedeeld. De rit was bijna gratis sls we maar bij een kledingmaker naar binnen gingen waar we niets kochten. De chauffeur kreeg dan wel een coupon voir benzine. Met een taxi met fietsen naar het ovrerdrukke treinstation gebracht. Na veel speurwerk het ticketbureaus weten te vinden.Toen de fietsen herverpakt. We werden begeleid door een man die ons ergens liet wachten en niet meer terug kwam. Uiteindelijk vonden we het hokje waar we moesten zijn. De bemanning ervan vertelde ons via een tolk dat onze fietsen niet met onze trein mee konden. Uiteindelijk konden ze tegen betaling met een trein die 45 minuten na ons aankomt in Chang Mai. Het zal mij benieuwen. Eerst lekker bunkeren. Het regent hier inmiddels maar wij zitten hier droog. We kregen bier maar dat mag de politie niet zien ivm de begrafenis.

1. Barbara:
    Dus jullie worden gescheiden van je fietsen?!? Spannend 😱
  2. Richard:
    26 oktober 2017
    Komt goed. Truste jullie.
  3. Paul Nijveldt:
    26 oktober 2017
    Herkenbaar het gratis ritje met de tuk tuk, naar kleermakers of juweliers voor gratis bezinecoupons. Leuk om jullie zo te volgen. Veel fietsplezier