Chang Mai

27 oktober 2017 - Chiang Mai, Thailand

De fietsen zouden om 08:00 uur komen, maar nee, dat werd 09:00 uur. De bagagewagen van de 9 uur rrein werd leeg gehaald en er kwamen geen fietsen uit. Toch wel opeens. 2 hele mooie blauwe Cadexjes. We vonden het guesthouses waar we de fiets (tassen) klaar maakten om morgen (zaterdag) te kunnen starten met de fietstocht. Toen naar de oude binnenstad gefietst, waar we vele mooie tempels zagen. De saté met brood smaakte goed, maar de pindasaus was wel een beetje heet. Het is hier best warm, vooral als er geen bewolking is en wel een beetje benauwd. Vanavond lekker eten en naar de avondmarkt. Morgen begint de fietstocht.

1. Joke:
    27 oktober 2017
    Gelukkig de fietsen zijn er dus de tocht kan beginnen. Good luck
  2. Lieke van Beek:
    27 oktober 2017
    Het klinkt nu al leuk allemaal !!!
    Nog heel veel meer plezier 👍🏻
  3. Richard:
    Good Luck brothers
  4. Marielle janzen:
    27 oktober 2017
    Veel plezier daar. In de 7-eleven winkels kan je in de vriezer kleine ijskoude handoekjes kopen...die zijn echt super als je het warm hebt en kosten maar een paar baht. Xxx veel plezier kanjer.
  5. Anthoinette:
    28 oktober 2017
    Hey heren fijn dat jullie kunnen beginnen met jullie fietstocht. Heerlijk genieten veel plezier💋
  6. Tineke&Jan:
    28 oktober 2017
    Die fietstocht gaat vast superrr, door die hete saté saus gaan jullie als een raket!
    Geniet van alle mooie dingen!