Terug naar Thailand

11 november 2017 - Thakhek, Laos

Geen koppijn vanmorgen gelukkig. Wel gesnurk volgens Cees. Er was genoeg te vieren gisteren. Manolo opa. Mijn zus jarig. Meeleven met het TVH kamp. Ik kocht een flesje jenever of zoiets met een blikje cola. Dat liet me niet onberoerd terwijl het flesje nog half vol bleef. Vanmorgen om 07:00 uur liepen we al op de plaatselijke markt. Het is altijd leuk om over een vreemde markt te schuimen. Rare vissen verkopen ze hier. We stopten om wat te eten. Cees maakt steeds foto's van ons eten en zo hebben we onze eigen menukaart bij ons. Vlak daarna was er een mooi toiletgebouw bij een groot benzinestation. Daar namen we ook een kop heerlijke koffie in een luxe koffiezaak die helemaal niet paste in de omgeving. Waarschijnlijk is het een voorloper op de toekomst. Na 40 km waren we om 10:00 uur al bij de friedshipbridge 3. We werden Laos uitgestempeld, maar konden niet in de bus. Fietsen over de brug mocht ook niet. Om 12:00 uur komt er een grotere bus. Die moet ons dan meenemen. Ik heb een internetkaart van Laos. Die zal mogelijk niet werken in Thailand. Groetjes van Bram en Cees.

1. Marjolein:
    11 november 2017
    Als ik alle verhalen lees klinkt het als een heerlijke reis tot nu toe! Geniet ervan, maar dat doen jullie wel geloof ik :-)
  2. Lieke van Beek:
    Op naar Thailand voor verse avonturen 👍🏻
    Ben benieuwd 😄
  3. Helene en Willem:
    11 november 2017
    Dit gaan wij zeker ook doen in 2018. Nu al zin in en als jullie na afloop weer lekker bij ons komen eten kunnen we meteen plannen smeden. Jullie horen dan over onze Kenia ervaringen. Njoy!!😘